2016. december 19., hétfő

Gesztenyés-meggyes torta

Hozzávalók

9 tojásból piskótát sütök, kihűtöm
és 4 lapra vágtam.

Krém
4 ek liszt
3 dl tej
20 dkg porcukor
20 dkg vaj
1,5 csomag gesztenye

1 üveg magozott meggybefőt
meggylekvár

A lisztet a tejjel sűrű krémre főzöm, majd kihűtöm. A vajat a cukorral habosra keverem, majd a krémmel és a gesztenyével is összedolgozom. Pár órára hűtőbe teszem.
Torta összeállítása: a tortalapra rákenem a krém 1/3-át, belenyomkodom a meggyet. A  következő tortalap alját megkenem a lekvárral és a krémre fordítom a lekváros részét. Ezt 3x megismétlem, és összeállt a torta.

Tejszínes bevonat:
5 dl habtejszínt 3 zacskó vaníliacukorral és 2 zacskó habfixálóval kemény habbá verem. Több mint a felét a tortàra simítottam. A maradékot 3 részre osztottam és különböző ételfestékket színeztem. Habzsákokba töltöttem és díszítésre használtam.
Az unikornis szarva és füle unidecből készült.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése